Cardio Boksen

Goed nieuws;

we gaan door met Cardio Boksen! Gymnastiekvereniging K&V heeft aangegeven het tot aan de zomervakantie een kans te willen geven, in de hoop dat er nog een paar extra mensen aanhaken. Dus – gratis tip – kijk eens in je omgeving of er niet nog iemand met je mee wil …

De les blijft vast op het rooster op maandag om 19:30 uur in de gymzaal bij De Hekakker en we gaan maandag starten (of eigenlijk gewoon door). Verzoek aan iedereen die al lid van K&V is om een mailtje te sturen naar ledenadministratie@kv-norg.nl, waarin je vermeld dat je met ingang van 1 maart aan twee onderdelen per week wilt meedoen. Ben je nog geen lid van de gymvereniging, dan kun je je online aanmelden via www.kv-norg.nl/lidmaatschap/aanmelding.